uaen

НОВИНИ СВЯТКУВАННЯ

стор.      1   2   3   4    5  

Кто не знает цену времени, тот не рожден для славы - Люк де Клапье Вовенарг

Прежде старайся исследовать вещи, находящиеся вблизи тебя, затем те, которые удалены от твоего зрения. Пифагор

http://avilla.ru/ участок у воды в талдоме купить участок у воды.


Ґоран Бреґовіч

Goran Bregovic відомий як неординарний композитор, який пише для кіно. Однак на відміну від його робіт над фільмами Еміра Кустуріци «Час циган», «Мрія Арізони» «Underground» парадокс Бреговіча полягає в тому , що він розмістив Югославію, країну, яка зникла з політичної карти світу, у музичному атласі світу. У своєму весільно-похоронному оркестрі Бреговіч черпає натхнення як з творів Bela Bartok, так і у Ennio Morricone, вигадує сучасну мультикультуру, комбінуючи болгарські вокальні гармонії, ритми, позичені з хорватського фольклору і сербської духовної музики, електро-попа, елегійних балад тощо.

Горан Бреговіч народився 22 березня 1950 року у Сараєво. Син матері-сербки і батька-хорвата Горан навчався гри на скрипці, допоки у шістнадцятирічному віці не створив свою першу групу Bijelo Dugme ( «Білий гудзик»). У групі Бреговіч писав музику до пісень і грав на гітарі. Як потім він сам пояснював: «Я обрав гітару, тому що гітаристи завжди мають більший успіх у дівчат». Перша платівка групи вийшла у 1974-му році. Остання - у 1988-му. Брега, як його кличуть на батьківщині, був справжньою рок-зіркою: він заробляв своїм рок-н-ролом за мірками тих часів великі гроші. Він купував автомобілі, влаштовував розкішні вечірки, по-рок-н-рольному валяв дурня. «У ті часи рок відігравав велику роль у нашому житті. Це був єдиний шлях до того, щоб наші голоси були почуті, і єдиний шлях публічно висловити свій протест не ризикуючи потрапити у в'язницю:»

Наприкінці вісімдесятих Брега бере тайм-аут для того, щоб написати музику до фільму Еміра Кустуріци «Час циган» і здійснити свою дитячу мрію: поселитися у маленькому будиночку на березі Адріатичного моря. Однак війна в Югославії не дає здійснитися цій та багатьом іншим мріям : У 1992 році Бреговіча висилають з Сараєво, він переїжджає у Париж.

Там він пише музику до «Часу циган» -- третього повнометражного фільму Кустуріци і першого, який приніс Кустуріці Канську пальмову гілку за режисуру. Вихідці з одного покоління, Бреговіч і Кустуріца сформували такий тандем, якому не потрібно було слів для спілкування. «Час циган» -- перший в історії кіно фільм про циган з діалогами на циганській мові.

Хоча буде помилкою вважати, що саме Кустуріца привів Бреговіча у світ кіно. До «Часу циган» Брега написав музику до комедії Здравко Рандіча «Хмара метеликів» (1977), потім була документальна драма «Особисті справи», а потім перерва на 12 років. За цей час Брега встиг випустити ще 8 альбомів і розпустити групу. У 1989-му році Адемір Кеновіч запросив його для запису музики до фільму «Кудуз».

Однак прославили Бреговіча саме фільми Кустуріци. Після «Часу циган»
стається перший прорив Горана за межі батьківщини. Саундреки до «Кудуза» і «Часу циган» об'єднала на одному диску компанія PolyGram. У рейтингах жанру "world music", який щойно зароджувався, альбом відразу зайняв високі позиції. Бреговіч поєднав циганський мелос, наспіви балканських слов'ян і рок-ритміку.

Потім Кустуріца поїхав в Америку викладати режисуру. Там народилася «Мрія Арізони».
Звичайно, Кустуріца запросив до співпраці над новим фільмом і Брегу. Однак і Брега когось запросив - Джеймса Джюеля Остерберга, більш відомого як Іггі Поп. Брега використав свій перевірений рецепт: Балкани, рок-н-ролл. «Найвеличнішим у фільмах Кустуріци є те, що вони показують життя таким, як воно є - повним провалів, вагань і несподіваних пригод. Саме цей недосконалий і неорганізований бік життя понад усе хотів відтворити я».

Слава наздогнала Бреговіча у віці 43 років. Саме тоді у 1993-му році на хвилях радіостанцій всього світу звучала "In A Death Car" у виконанні «хрещеного батька панк-року» Іггі Попа.

Після кількох малобюджетних картин Бреговіча запросив Патріс Шеро, який знімав нову екранізацію роману Дюма-батька «Королева Марго». У 1994 році фільм був нагороджений пальмовою галкою на Канському фестивалі.

Коли у 1995 році Кустуріца задумав новий фільм, Бреговіч негайно до нього приєднався. Це був всесвітньовідомий «Underground», який був нагороджений Пальмовою гілкою на фестивалі кіно у Каннах.

Та «Underground» став останнім плодом співпраці Горана і Еміра. Кустуріца зробив гучну заяву про те, що взагалі більше не зніматиме кіно. Брега навпаки все більше і більше працював у кіно. І коли Кустуріца вирішив зняти новий фільм, він більше не звернувся до Брегі. Свій фільм «Чорна кішка, білий кіт» Кустуріца робив уже з іншою командою.

Однак Горан не перестає працювати у кіно. З'явилися як мінімум чотири його збірники. Вийшли три спільні диски - один з греком Джорджем Даларасом, другий з туркенею Сезен Аксу, третій з полькою Кайєю. Сам Брега гастролює світом з оркестром «Весілля і похорони». Він грає музику циган, пропущену крізь призму його бачення.

Минулого року всесвітньовідомий балканський композитор дав свій перший концерт в Україні на Михайлівській площі у Києві. Цього року восени Брега приїде і до Львова.

За метеріалами сайту www.goranbregovic.co.yu , www.peoples.ru

 
3нание - в действии. Эразм Роттердамский

В дело воспитания процессу саморазвития должно быть отведено самое широкое место. Человечество всего успешнее развивалось только путем самообразования. Г. Спенсер


Благодаря истинному знанию ты будешь, гораздо смелее и совершеннее в каждой работе, нежели без него. А. Дюрер

Голова дана человеку не для того, чтобы работать, а для того, чтобы не работать.

Женский юмор:

- Девушка, вы местная? - Нет! Я двухместная!

Объявление: общительная, симпатичная девушка без комплексов продаст вагон цемента